dinsdag 12 januari 2010

ik mis die witte!

ja hij is echt dood! mijn fixed gear fiets is echt dood! gewoon dood!
ik heb hem ook helemaal uit elkaar gehaald en het frame hangt nu in de werkplaats, en de wielen zitten even in een oud peugeot frame wat ik nog heb! maar aangezien de naaf van het achterwiel ook dood is kan ik er niet mee rijden.

nu had ik een idee dat ik mischien wel gewoon een terugtrap naaf in het wiel kon spaken! dan krijg ik hopelijk een single speed fiets waar ook mijn vriendin veilig op kan fietsen :) (ze is geen ster in fietsen)

ik heb natuurlijk ook die giant speeder gekocht! en dat word mijn nieuwe fixie! ik denk dat ik binnenkort een blb naaf ga bestellen en dan word het weer knallen! nu als single speed is hij ook lekker! maar ik mis dat directe gevoel van de fixie gewoon!

dus binnenkort ben ik weer gefixed !
nu moet eerste die sneeuw maar een keer ophouden! ik ben er klaar mee!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten